понедельник, 6 октября 2014 г.

Про мене










Прізвище , ім’я  та по-батькові - Димніч Людмила Миколаївна
Дата і місце народження - 01 жовтня 1972 року народження , м. Миколаїв Миколаївської області, Україна


Які навчальні заклади закінчили, в якому році, спеціальність за дипломом
1.Освіта вища, закінчила Харківський  аграрний університет  ім. В.В. Докучаєва у 1993 році, здобула спеціальність «Агрохімія та ґрунтознавство» та кваліфікацію ученого агронома, агрохіміка – ґрунтознавця.
2.Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського у 2013 році, за  спеціальністю «Біологія» і здобула кваліфікацію  біолога, вчителя біології, хімії та екології.
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу)
Володимирівська загальноосвітня середня школа І – ІІІ ступенів Казанківської райдержадміністрації Миколаївської області 
Стаж роботи : загальний – 20  років,
Педагогічний – 16 років
Кваліфікаційна  категорія:  ІІ  кваліфікаційна категорії
Державні нагороди, відзнаки: Грамота відділу освіти Казанківської райдержадміністрації за сумлінну  плідну працю  з дня нагоди професійного свята Дня працівників освіти  (2010 р.)
Класи , в яких викладаю: 7,8,9,10,11.
  Педагогічне кредо : «Служити людям і справі, заряджати всіх і кожного своєю енергією»


Власний особистісний і педагогічний портрет(у формі  короткої замітки) :
Чи мріяла я  бути вчителем? Якщо чесно – ні… Але коли прийшла працювати до школи, то згодом так захопилася, що зрозуміла: педагогіка – це та єдина наука, яка спроможна змінити світ! І чому б їй не прийняти участь в цьому благородному процесі?
За кілька років роботи у школі я піймала себе на думці , що мені легше і цікавіше спілкуватися з учнями старших класів, тому, коли видалася нагода стати викладачем , я  ні секунди не вагалася.
Немає готових рецептів, як пізнати і навчити підлітка в умовах реформ вищої освіти. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти молоду людину, як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду учня, використовуючи сучасні технології, я досягаю поставленої мети самореалізації кожного учасника навчального процесу.
З року в рік навчаю учнів та щоразу навчаюся  від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні із учнями, у взаємній любові викладача та вихованця, у вмінні "запалити" групу до роботи.
Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожному учневі розвинути власний інтелект, даю поштовх до саморозвитку, сприяю його мобільності, конкурентоспроможності на ринку праці та ін.. Учні навчаються в атмосфері взаємоповаги, любові, добра.
Виявляючи та розвиваючи творчий потенціал, створюю умови для             само актуалізації особистості, задоволення її духовних потреб.

Я дуже люблю  свою роботу. Мені цікаво з учнями та колегами, адже в цій галузі можна розвиватися до безкінечності .

Комментариев нет:

Отправить комментарий